null
Головна | Інтелект України
    Глевахівська загальноосвітня                      школа І-ІІІ ступенів


08630 Київська обл., Васильківський р-н., смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 20, тел/факс:04571-3-21-00,тел.:04571-3-20-85; електронна адреса schoolglevaha@ukr.net

Вівторок, 21.11.2017, 00:38
| RSS
Меню сайту
Нагорода
Наш сайт - переможець 5-го Конкурсу на кращий веб-сайт закладу освіти в номінації «Вебометричний рейтинг»
Випадкове фото
,
Сайт існує
Статистика сайту
Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Зареєстровані

Зареєстрованих на сайті

Всього: 567
Нових за місяць: 2
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

З них

Адміністраторів: 1
Модератораторів: 2
Перевірених: 0
Звичайних користувачів: 564

З них

Чоловіків: 130
Жінок: 437

Погода
Погода в Украине
Провайдер
Провайдер, що надає школі Інтернет
crystal.in.ua

 

 Науково-педагогічного проекту "Інтелект України"

    У 2013 році у Глевахівській ЗОШ І – ІІІ ступенів  розпочато експери­мен­тальне впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізується  на базі державних програм з різних навчальних дисциплін. До проекту розробники пропонують власний навчально-методичний комплекс (підручники – зошити з друкованою основою – посібники для вчителя), забезпечений комп'ютерною підтримкою (аудіо-, відеозаписами). Учні початкових класів, які працюють за проектом, мають високий рівень мотивації до навчання, вміють працювати з інформацією.

     Мета всеукраїнського науково-методичного проекту «Інтелект України» - впровадження в освітній простір України системи пошуку, розвитку та педагогічної підтримки інтелектуально здібних дітей і учнівської молоді.

    У межах проекту учні  навчаються за спеціально розробленими навчальним планом і навчальними програмами, які дозволяють:

  • Розвинути математичні здібності дітей, створити передумови для успішного засвоєння шкільного курсу математики, успішної участі в олімпіадах з математики.
  • Сформувати навички раціонального читання, створивши передумови для успішного засвоєння предметів гуманітарного циклу.
  • Вільно спілкуватися іноземними мовами (англійська мова вивчається на поглибленому рівні за програмою спеціалізованої школи).
  • Сформувати первинні уявлення про фізичні, хімічні, біологічні об’єкти, створивши передумови для якнайкращого засвоєння хімії, біології, фізики, успішної участі в олімпіадах з цих навчальних предметів. Сформувати компетентність «Умій вчитися», розвинути пізнавальні процеси дітей, створивши передумови для успішного навчання дитини (предмет «Навчаймося разом»).           

    Інтелект – один із найдорожчих ресурсів. Щоб пересвідчитися, наскільки цінним у сучасному світі є інтелект, варто переглянути інформацію про галузі економіки, що найбільш динамічно розвиваються: телекомунікації та Інтернет-проекти, фінансова галузь, високотехнологічне виробництво і ринок програмних продуктів. Навіть металургію, нафтопереробну та хімічну промисловість не можна уявити без сучасних технологій, і наукоємність цих галузей невпинно зростає.                                                                                                                                           

    Упродовж другої половини ХХ сторіччя, а особливо на початку нинішнього, усі розвинені країни опікуються проблемою ідентифікації інтелектуально обдарованих дітей та молоді, створення для них спеціальної системи освіти, а також залучення талановитої молоді з інших країн через всілякого роду грантові й інші програми. На обдарованих учених та спеціалістів, можна сказати, полюють, бо кожен із них спроможний принести надзвичайну користь не лише певним компаніям, а й країні.

     І в Україні розуміють необхідність виховувати інтелектуальну еліту нації.                             

    Над проблемою виявлення та виховання обдарованих дітей та молоді працювали вітчизняні вчені, є різні підходи до цього питання. Зокрема, певний час були популярними ідеї раннього розвитку, коли матеріал подається дитині в більш ранньому віці та в більших об'ємах.

   В 2006 році команда провідних вчених Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Гавриш І.В. запропонували до впровадження власну концепцію виявлення, виховання й навчання обдарованих дітей, яка розроблена на основі як власних напрацювань, так і передових і найбільш ефективних відповідних методик.

   Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій,раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.

   Програма розроблялася таким чином, щоб врахувати вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відео матеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Для прикладу, якщо на уроці "Читання" діти вивчали оповідання про соловейка, то на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відео фрагмент з соловейком, чують його спів.

    Додатково до загальношкільних предметів, програма яких спеціально адаптована, введені нові: "Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, та предмет "Еврика", на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над рішенням складних задач. Завдяки тому, що під час розробки й апробації програми проект мав медико-психолого-психіатричний супровід провідних вчених Інституту здоров'я школярів та підлітків Академії медичних наук України, вдалося побудувати програму так, щоб зберігати оптимальний баланс психофізичного стану дитини, не допускаючи, з одного боку, нервового перезбудження, а з іншого – втоми, втрати цікавості. Крім обов'язкових уроків фізичної культури, кілька разів впродовж кожного уроку учні беруть участь в музичних паузах з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, роблять вправи для очей, застосовують релаксуючі елементи.

   За результатами, які демонструють учні проектних класів, Міністерством освіти і науки України навчально-педагогічний проект "Інтелект України" рекомендовано до подальшого впровадження. На сьогодні діти з Київської, Харківської, Дніпропетровської областей  вже мають можливість навчатись у таких класах, є зацікавленість й інших регіонів України.


Науково-педагогічний проект "Інтелект України"

Концепція реалазації науково-педагогічного проекту "Інтелект України"

Пояснювальна запискадо Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»

Програма розвитку науково-педагогічного проекту«Інтелект України» на чотири роки (початкова школа)

Презентація про проект "Інтелект України"

 

Форма входу

Ми в мережі
 Глевахівська ЗОШ у facebook  Глевахівська ЗОШ в youtube
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів новин
Друзі сайту
Партнери сайту
 Міністерство освіти і науки України  pedpresa.com банер
Захист прав дітей
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Глевахівська ЗОШ © 2017Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz