null
Головна | Майбутній першокласник
    Глевахівська загальноосвітня                      школа І-ІІІ ступенів


08630 Київська обл., Васильківський р-н., смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 20, тел/факс:04571-3-21-00,тел.:04571-3-20-85; електронна адреса schoolglevaha@ukr.net

Четвер, 21.09.2017, 21:15
| RSS
Меню сайту
Нагорода
Наш сайт - переможець 5-го Конкурсу на кращий веб-сайт закладу освіти в номінації «Вебометричний рейтинг»
Випадкове фото
,
Сайт існує
Статистика сайту
Rambler's Top100 Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Сьогодні були:
sidorov7509921
Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Зареєстровані

Зареєстрованих на сайті

Всього: 564
Нових за місяць: 2
Нових за тиждень: 1
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 1

З них

Адміністраторів: 1
Модератораторів: 2
Перевірених: 0
Звичайних користувачів: 561

З них

Чоловіків: 130
Жінок: 434

Погода
Погода в Украине
Провайдер
Провайдер, що надає школі Інтернет
crystal.in.ua

Відео поради батькам

Увага! Лівша

Психологічна готовність до школи

Поради батькам першокласників

10 правил виховання доброї дитини 

Готовність дітей до навчання в школі

Підготовка дитини до навчання в школі

   Навіщо проводять співбесіди під час вступу до школи?

   В одному випадку це робиться для відбору найбільш підготовлених дітей до спеціалізованої школи, в іншому – з метою здійснення індивідуально-диференційованого підходу до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з різним рівнем готовності та навчальних можливостей, у окремих – для розподілу дітей по класах з різним ступенем інтенсивності навчання – від "класів підвищеної педагогічної уваги" до класів прискореного навчання.

    Співбесіда дає можливість визначити, наскільки малюк підготовлений до шкільного життя, прогнозувати його успіхи. І чим краще готова дитина до змін, пов'язаних зі школою, тим спокійніше і легше проходитиме його адаптація. 

Чи готова ваша дитина до школи?

    Ви вже чули, як готувалися до цього випробування ваші знайомі, друзі, але результат іспиту інколи виявлявся для них неочікуваним і образливим. Одна з причин невдачі виявляється в тому, що в обстановці співбесіди діти губляться, не встигають виконати завдання за певний відрізок часу, відволікаються або не можуть зосередитися.

   Причини цього потрібно обов'язково визначити, бо загалом шестирічна дитина здатна поставити мету, спланувати дії, реалізувати їх, докласти певних зусиль для подолання перешкод.

   З нашою допомогою ви могли б провести удома своєрідну "репетицію" іспиту. Проте ми не пропонуємо вам універсальну шпаргалку, з аналогічними завданнями, які будуть на іспиті. Та це і неможливо, адже в кожній школі свої вимоги.

    Методики, які використовуються для визначення готовності до школи існують різні. Перш ніж розповісти про деякі з них, давайте умовимося дотримуватися певних правил, а саме:

  1. Не займайте позицію перевіряючого, не змушуйте дитину до роботи. Утримуйтеся від фраз типу: "Ось я зараз перевірю, чи візьмуть тебе в школу", набагато краще сказати: "Давай разом поглянемо, як ти умієш працювати".
  2. Якщо дитина з якоїсь причини відмовляється від роботи, відкладіть її на інший час.
  3. Малюк обов'язково має бути у доброму настрої. Якщо він зайнятий цікавою грою, захоплений, дайте йому можливість її закінчити.
  4. На успіхи і невдачі дитини реагуйте стримано, рівно, доброзичливо. Не фіксуйте його увагу на помилках. Якщо дитина не виконала завдання, підтримайте її, висловіть впевненість, що наступного разу в неї обов'язково все вийде.
  5. Не намагайтеся виконати відразу всю роботу цілком, це важко. Оптимальна тривалість роботи – 15-20 хв. Проте час заняття може змінюватися залежно від стану дитини.
  6. Дитина не повинна все робити лише на "відмінно". Є показники першочергові і другорядні, ті, що заповняться в процесі навчання.

    Не робіть поспішних висновків і пам'ятайте: жоден тест не дає стовідсоткового прогнозу успіху або невдачі, він лише підказує, на що потрібно звернути увагу.

Вправа на розвиток довільної уваги

 Дитині дають аркуш паперу, кольорові олівці і просять намалювати в ряд 10 трикутників. Коли ця робота буде завершена, дитину попереджають про необхідність бути уважним, оскільки інструкція читається лише один раз. "Будь уважним, заштрихуй червоним олівцем третій, сьомий і дев'ятий трикутники". Якщо дитина перепитує, відповісти: "Необхідно зробити так, як зрозумів (ла)". Якщо дитина впоралася з першим завданням, можна продовжити роботу, поступово ускладнюючи завдання.

Вправа на розвиток спостережливості

 Запропонуєте дитині гру: "Уважно оглянь кімнату і знайди предмети, в яких є круг, коло". Малюк називає предмети – годинник, основа олівця, вимикач, ваза, столик. Можна провести цю гру у формі змагання для групи дітей, придумуючи аналогічні завдання.

Гра на розвиток пам'яті

 У цю гру можна грати з дитиною, наприклад, під час тривалих поїздок. Дорослий починає цю гру і говорить: "Я поклав в мішок яблука". Наступний гравець повторює сказане і додає що-небудь ще: "Я поклав в мішок яблука і банани". Третій гравець повторює всю фразу і додає що-небудь від себе. Можна просто додавати по одному слову, а можна підбирати слова за алфавітом.

Гра для тренування мислення і кмітливості

"Як це можна використовувати?"

 Запропонуєте дитині гру – знайти якомога більше варіантів використання будь-якого предмету. Наприклад, ви називаєте слово "олівець", а малюк придумує, як його можна використовувати – писати, малювати, використовувати як паличку, указку, градусник для ляльки, вудку і так далі.

 Тест "Безглуздості" – для оцінки образно-логічного мислення

 Покажіть малюкові картинку, на якій намальовані різні безглуздості і попросіть його уважно розгледіти картинку і сказати, що намальовано неправильно. Попросіть дитину пояснити, що саме неправильно в цих безглуздих ситуаціях. На все завдання відводиться 2 хв. Добре, якщо дитина за цей час відмітить більше 8 безглуздостей.

Тест для майбутніх першокласників

  1. Назви своє прізвище, ім'я, по батькові;
  2. Скільки тобі років? А скільки буде через рік? А через два?
  3. Як звуть твоїх батьків?
  4. Вранці ти снідаєш, а вдень...?
  5. Порівняй літак і птицю. Що у них спільного, чим відрізняються?
  6. Футбол, гімнастика, теніс, плавання – це...?
  7. Що потрібно зробити, щоб вода в чайнику закипіла?
  8. Ніж, що це? Велосипед, що це? Кілограм, що це?
  9. Порівняй квадрат і прямокутник. Що у них спільного, чим відрізняються? Які ще геометричні фігури ти знаєш?
  10. У якій країні ти живеш? Яка твоя адреса?
  11. Береза, дуб, осика – це...?
  12. Яких домашніх, диких тварин ти знаєш? Чому їх так називають?
  13. У корови – теля, у собаки – ..., у коня – ...?
  14. Чому раніше, ніж пройде поїзд, опускається шлагбаум?
  15. Огірок, помідор, морква, буряк – це ...?

Подивіться, з якою групою питань дитині вдалося впоратися менш успішно, і приділіть цій стороні словникового мислення особливу увагу.

Тест, за допомогою якого можна визначити, чи хоче малюк іти до школи і що його там приваблює

 1. Якби були дві школи – одна з уроками російської мови, математики, читання, співу, малювання і фізкультури, а інша лише з уроками співу, малювання і фізкультури, – в якій з них ти хотів би вчитися?

2. Якби були дві школи – одна з уроками та перервами, а інша лише із перервами і жодних уроків, – в якій з них ти хотів би вчитися?

3. Якби були дві школи – в одній ставили б за хороші відповіді оцінки, а в іншій давали б солодощі і іграшки, – в якій з них ти хотів би вчитися?

4. Якби були дві школи – в одній можна вставати лише з дозволу вчителя і піднімати руку, якщо ти хочеш щось запитати, а в іншій можна робити на уроці все що хочеш, – у якій з них ти хотів би вчитися?

5. Якби в класі у вас захворіла вчителька і директор запропонував би її замінити іншою вчителькою або мамою, кого б ти вибрав?

6. Якби були дві школи – в одній задавали б уроки додому, а в іншій ні, – в якій з них ти б хотів вчитися?

7. Якби мама сказала: "Ти у мене ще зовсім маленький, тобі важко вставати, робити уроки. Залишайся в дитячому садку, а в школу підеш на наступний рік", – погодився б ти з такою пропозицією?

8. Якби мама сказала: "Я домовилася з вчителькою, що вона ходитиме до нас до­дому займатися з тобою. Тепер тобі не доведеться ходити вранці в школу", – погодився б ти з такою пропозицією?

9. Якби твій друг (подружка) запитав, що тобі більш всього подобається в школі, що б ти йому відповів?

Проаналізуйте відповіді дитини. За кожну правильну відповідь дається 1 бал, за неправильну – 0 балів. Якщо дитина набрала 5 балів і більше, можна сміливо сказати, що вона внутрішньо готова до школи.

Добре було б простежити за тим, як грає ваша дитина з іншими дітьми, чи уміє грати "за правилами" не лише з однолітками, але і з дорослими.

      Якщо результати тестування вас чогось бентежать, зверніться за допомогою до фахівців. Можливо, у вашому дитячому садку є психолог, який відповість на всі ваші питання, розвіє ваші сумніви.

Історія розвитку дитини (анкета)

Об'єктивні дані дитини й основні відомості про родину

П.І.П дитини__________________________________________________

Число, місяць і рік народження_______________________________________

Мати (П.І.П)__________________________________________________

Місце роботи (повна назва установи, відділу, посада, контактний телефон)_____________________________________________________

Батько (П.І.П)______________________________________________________

Місце роботи (повна назва установи, відділу, посада, контактний телефон)_____________________________________________________

Домашня адреса, телефон

Стан здоров'я дитини до моменту вступу до школи

Операції і травми_______________________________________________

Хронічні захворювання_______________________________________________

Диспансерний облік (лікар, група) _____________________________________

Особливості харчування__________________________________________

Розвиток дитини

Праворука чи ліворука дитина_____________________________________

Коли стала говорити_______________________________________________ ходити____________________________________________________________

Чи легко дитині відповідати на запитання_____________________________

Чи важко добирати слова_________________________________________

Чи соромиться вона розмовляти___________________________________

Дитина частіше говорить чи слухає ________________________________

Чи здатна слухати інших, не перебиваючи _____________________________

Чи здатна сидіти спокійно протягом 20-30 хв __________________________

Інформація про сімейне виховання

З ким із членів родини більше спілкується дитина ______________________

Методи заохочення у вашій родині__________________________________

Методи покарання у вашій родині _____________________________________

Оцінка батьками поведінки дитини (підкреслити):

Добра, слухняна, зухвала, уперта, уважна, неуважна, вразлива, агресивна, сором'язлива, дратівлива, полюбляє перебувати в центрі уваги, має багато друзів, не має друзів, воліє бути на самоті.

Що турбує батьків у поведінці дитини_______________________________

На що вчителю варто звернути увагу ___________________________________

 

Форма входу

Ми в мережі
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів новин
Друзі сайту
Партнери сайту
 Міністерство освіти і науки України  pedpresa.com банер
Захист прав дітей
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Глевахівська ЗОШ © 2017Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz