null
Головна | Поради психолога
    Глевахівська загальноосвітня                      школа І-ІІІ ступенів


08630 Київська обл., Васильківський р-н., смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 20, тел/факс:04571-3-21-00,тел.:04571-3-20-85; електронна адреса schoolglevaha@ukr.net

Вівторок, 24.10.2017, 13:08
| RSS
Меню сайту
Нагорода
Наш сайт - переможець 5-го Конкурсу на кращий веб-сайт закладу освіти в номінації «Вебометричний рейтинг»
Випадкове фото
,
Сайт існує
Статистика сайту
Rambler's Top100 Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Зареєстровані

Зареєстрованих на сайті

Всього: 565
Нових за місяць: 1
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

З них

Адміністраторів: 1
Модератораторів: 2
Перевірених: 0
Звичайних користувачів: 562

З них

Чоловіків: 130
Жінок: 435

Погода
Погода в Украине
Провайдер
Провайдер, що надає школі Інтернет
crystal.in.ua

Поради психолога



Правила ефективного спілкування

 Правило Гомера

Послідовність наведення аргументів така:

а) сильні,

б) середні,

в) найсильніші

Правило Сократа

 

Щоб отримати позитивну відповідь важливе запитання ставте на третє місце. Першим і другим ставте прості запитання, на які точно отримаєте відповідь „так”.

 

Правила Паскаля

Не заганяйте співрозмовника у глухий кут;

Не заганяйте самі себе у глухий кут;

Переконливість аргументів великою мірою залежить від іміджу і статусу співрозмовника;

Не принижуйте статус співрозмовника;

Будьте уважним слухачем;

Перевіряйте, чи правильно ви зрозуміли вашого співрозмовника. Інакше він буде роздратованим і, залежно від темпераменту, може виявити агресію або образитись

Правила покарання

 

Покарання не має шкодити здоров’ю – ані фізичному, ані психічному. Воно має бути корисним.

Якщо є сумніви щодо покарання , не карайте. Навіть, якщо ви зрозуміли, що надто м’які, довірливі та нерішучі. Ніякої „профілактики”, ніяких покарань „про всяк випадок”.

За один раз – одне покарання. Навіть, якщо поганих вчинків скоєно декілька, покарання має бути тільки одне, за все одразу, а не по одному за кожен вчинок.

Краще не карати, ніж карати із запізненням.

Покарали – пробачили. Інцидент вичерпано. Сторінку пере-горнуто. Про старі провини ані слова. Не заважайте дитині почати життя спочатку.

Без приниження. Щоб не сталося, якою б не була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як ваша перемога над її слабкістю, як приниження.


РЕКОМЕНДУЄМО БАТЬКАМ

• Радійте вашому сину, дочці.
• Розмовляйте з дитиною турботливим, підбадьорливим тоном.
• Коли дитина з вами розмовляє, слухайте уважно, не перебиваючи.
• Встановіть чітко визначені вимоги до дитини.
• У розмові з дитиною називайте якнайбільше предметів, їхніх ознак, дій з ними.
• Ваші пояснення повинні бути простими і зрозумілими.
• Говоріть чітко, ясно.
• Будьте терплячі.
• Спочатку запитуйте "Що", а потім "Навіщо і чому".
• Щодня читайте дитині й обговорюйте прочитане.
• Заохочуйте в дитині прагнення ставити запитання.
• Заохочуйте цікавість, допитливість і уяву вашої дитини.
• Частіше хваліть дитину.
• Заохочуйте ігри з іншими дітьми. Піклуйтеся про те, щоб у дитини були нові враження, про які вона могла б розповісти.
• Намагайтеся, щоб дитина разом із вами щось робила вдома.
• Збирайте платівки, касети, диски із записами улюблених пісеньок, віршів, казок та мультфільмів дитини: нехай вона слухає і дивиться їх знову і знову.
• Намагайтеся виявити цікавість до того, що їй подобається робити (колекціонувати, малювати та ін.)
• Регулярно водіть дитину в бібліотеку.
• Будьте прикладом для дитини: нехай вона бачить, яке задоволення ви одержуєте від читання газет, журналів, книг.
• Не втрачайте почуття гумору.
• Грайте з дитиною в різні ігри.
• Чимось займайтеся разом усією родиною.
• Допоможіть дитині вивчити її ім'я, прізвище, адресу.

 

НЕ РЕКОМЕНДУЄМО
• Не перебивайте дитину, не говоріть, що ви все зрозуміли, не відвертайтеся, поки дитина не закінчила розповідати, — іншими словами, не дайте їй запідозрити, що вас мало цікавить те, про що вона говорить.
• Не ставте занадто багато запитань.
• Не примушуйте дитину робити те, до чого вона не готова.
• Не змушуйте дитину робити що-небудь, якщо вона крутиться, втомилася, засмучена.
• Не вимагайте занадто багато — пройде чимало часу, перш ніж дитина привчиться самостійно прибирати за собою іграшки чи упорядковувати свою кімнату.
• Не слід постійно виправляти дитину, постійно повторюючи: "Не так, перероби".
• Не говоріть: "Ні, вона не червона", краще скажіть: "Вона синя".
• Не треба критикувати дитину віч-на-віч, тим більше не слід цього робити в присутності інших людей.
• Не треба встановлювати для дитини безліч правил: вона перестане звертати на них увагу.
• Не очікуйте від дитини розуміння:
усіх логічних правил;
усіх ваших почуттів;
абстрактних міркувань і пояснень
• Не виявляйте підвищеного занепокоєння з приводу кожної зміни в дитині вперед чи деякого регресу.
• Не порівнюйте дитину ні з якими іншими дітьми: ні з її братом (сестрою), ні із сусідами, ані з її приятелями чи родичами.
• Частіше радьтеся з фахівцями, іншими батьками, читайте книги з питань виховання




 

 

 

 

 

 

 

Форма входу

Ми в мережі
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів новин
Друзі сайту
Партнери сайту
 Міністерство освіти і науки України  pedpresa.com банер
Захист прав дітей
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Глевахівська ЗОШ © 2017Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz